Doe je goed? Dat kan je beter!

tip
published at 11-10-19, by Hendrik Jan van Es

Als je op deze site staat doe je dingen die goed zijn voor de wereld. Dat is een uitstekende basis om het nog beter te doen en wel voor iedereen die bij je organisatie betrokken is.

 

Bedrijven die op deze manier zijn gaan werken doen het gemiddeld 12x beter dan bedrijven die de ganbare manier vasthouden.

Merchants of Meaning ondersteunt bedrijven in de transitie naar een Purpose geleide High Performance organisatie.

 

Het startpunt vormt de ontdekking van de Purpose van de organisatie. Een emotioneel geladen set van statements die uniek zijn voor de organisatie en die duidelijk maken wat het positieve verschil is dat de onderneming in de wereld maakt.

 

Met het hebben van de Purpose starten de implementatie programma's. Met als effect:

-  je aandeelhouders doen het beter dan de markt,

- Je behoort tot de topwerkgevers om voor te werken,

- klanten zijn loyale ambassadeurs,

- Je hebt partnerschappen met je belangrijkste leveranciers

- je bent goed geworteld in de samenleving en zorgt voor je omgeving